2015. jan 23.

Who am I ?

írta: Nikóóó
Who am I ?

Amikor anonim módon segítek embereknek a diéta, sport vagy az élet egyéb területén mindig jó érzéssel tölt el. Amikor azt hallom, hogy mégis "ki vagy Te", mert nem mindig fedem fel magam, hirtelen mit is válaszolhatnék? :-)

Egy jótékony futó, egy őrült bootcampes, egy kettlebellt imádó, egy TRX bűvölő, egy NIA-t szerető, egy folyamatosan lázadó, vagy csak egyszerűen egy mindig mosolygó, kedves lány a szomszédból :-P Egy összetett és megosztó személyiség, akit az élet minden napja tovább csiszol :-) Egyre kiforrottabb, szeretem:-P

Szeretem, aki vagyok, akivé lettem.

Szeretem, hogy fel kellett nőnöm. Lehetett volna nyugodtabb életem, de ha már nem így alakult, legalább megedződtem, és ma sem ér váratlanul egy-egy nehezebb helyzet.

Szeretem, hogy van önbizalmam, és nem hagyom, hogy mások mondják meg hogyan is kellene kinéznem, és adott helyzetben hogyan is kellene állást foglalnom, melyek a társadalom által elvárt normák és külsőségek. 

Szeretem, hogy a sport megtanított küzdeni, és kitartásra nevelt. Olyan értékek birtokába kerültem, amely sok embernek nincs meg, és soha nem is lesz. Ők szegények, nagyon szegények. 

Szeretem, hogy vannak épeszű gondolataim, és ki tudok állni az igazamért. 

Szeretem, hogy nem vagyok befolyásolható és van szabad akaratom. Tudom, hogy minden választás eredménye, s ez a választás az én kezemben van.

Szeretem, hogy egyéniség vagyok, s ezáltal megosztom az embereket. Nem szeretem az átlagost és unalmasat. Szeretem a lázadást :-P

Szeretem, hogy egyenes ember vagyok, mindenkinek megmondom a szemébe, amit gondolok. Sok embernek ez riasztó, mert ezzel nem is tud azonosulni (jobbára azért nem, mert ő nem egyenes). Nem tudnak érdekelni. Egyenes vagyok és leszek, s ezt várom el másoktól is! S tudod miért inkább ez? Mert ez legalább kiszámítható! Rólam biztosan tudod majd mindig, hogy megmondom, amit gondolok. A sunyi dögök viszont bármikor hátba támadhatnak...arra felkészülni lehetetlen - nemcsak a becsapódásra, de annak következményeire sem.

Szeretem, hogy értékes ember vagyok, s van önbecsülésem. 

Szeretem a testem, az izmos vádlim, a barna szemeim, a bicepszem mikor swingelek és szépen feszül :P Szeretem, hogy a fenekemet nem a nadrág tartja össze:-) 

Szeretem a fitt, egészséges életem, s örökké hálás leszek saját magamnak azért, hogy fenekestül felforgattam anno az egész életem <3

Ha megkérdezném ki vagy Te, hogy mutatnád be magad? :-)

regi_en.jpg

spartanniki.jpg

niki_profilkep.jpg

muhhhahhha.jpg

ketlebellesniki.jpg

futoniki.jpg

trx-niki.jpg

 

 

 

Szólj hozzá